بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
15:47
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391

beetle
crazy cup دانلود Beetle Crazy Cup v1.0   بازی مسابقات دیوانه ماشین

Beetle Crazy Cup بازی منحصر بفرد و جذابی در ژانر بازی های ریسینگ می باشد که شما را به دنیای پرهیجانی از مسابقات اتومبیل رانی و جام های قهرمانی خواهد برد. شما می توانید از میان 17 نقشه افسانه ای و 50 اتومبیل بی نظیر، انتخاب های دلخواهی برای شروع بازی داشته باشید. بازی دارای 5 مدل رقابتی مختلف شامل: سرعت، پرش، عرضی، خاکی و ماشین غول پیکر می باشد که هر مسابقه در محیطی ابتکاری و شرایط متفاوت مانند روز، شب، باران و آفتاب انجام خواهد شد. برای شروع بازی باید دکمه حرکت را نگه داشته تا زمان به صفر برسد و اجازه حرکت پیدا کنید، اتومبیل می تواند با قدرت از زمین کنده شده و 100 یارد پرش کند و شتاب بگیرد. محیط و اشیاء موجود در بازی سرگرم کننده و محدوده ای وسیع برای بازی با بهترین تکنولوژی ساخت از خصوصیت های بازی می باشد.

 

ویژگی های بازی Beetle Crazy Cup:
- مسابقه با ماشین های خاص
- 17 نقشه و مکان متفاوت
- انتخاب از میان اتومبیل بی نظیر
- 5 مدل رقابتی متفاوت
- مسابقات هیجان انگیز
- و …

دانلود – 99 مگابایت
رمز فایل: www.bikalak.com

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2881
بازدید : 2881
مدیر سایت
15:46
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391

rayman
origins دانلود Rayman: Origins   بازی ریمن: ریشه

همیشه در میان بازی های پر سر و صدای هر سال، بازی های ساده و بی ادعایی پیدا می شوند که گیمرهای زیادی را جذب خود می کنند. بازی Rayman : Origins هم یکی از همین بازی ها می تواند باشد. شاید ظاهر و تصاویر کارتونی بازی، این شبهه را بوجود بیاورد که این بازی مخصوص کودکان است، اما نگاهی به تصاویر و تریلر های این بازی حرف دیگری برای گفتن دارند ! تا کنون نسخه های مختلفی از سری بازی های Rayman راهی بازار شده اند. بازیکنان نسخه های اصلی و Spin-offهای متعددی از این بازی را تجربه کرده اند که هر کدام از آن ها حال و هوای خاص خودش را داشته است. در چند سال گذشته شخصیت Rayman با موجوداتی به نام Rabbids مشاهده شد که اتفاقاً بازی های بسیار هیجان انگیز و خنده داری بودند. از طرف دیگر، Rabbidها آنقدر محبوب شدند که دیگر نیازی به Rayman نداشتند و این موضوع، دلیلی شد که دیگر Rayman در بازی ای دیده نشود. اما سال گذشته Ubisoft فصل جدیدی را در بازی هایی که از روی این شخصیت ساخته می شدند، معرفی کرد. این بازی که در E3 سال ۲۰۱۰ رونمایی شد، یک عنوان دو بعدی با فضای فانتزی بسیار زیبا بود که بازیکنان قدیمی را یاد نسخه های کلاسیک این سری از بازی ها می انداخت. Rayman Origins قرار بود مانند چند نسخه از سری بازی های Sonic که توسط Sega به صورت دانلودی عرضه شدند، راهی بازار شود. اما پس مدتی بی خبری از این عنوان، مشخص نشد که چه اتفاقی رخ داد که سازندگان به یکباره اعلام کردند که این بازی روی دیسک عرضه می شود و دیگر خبری از بازی دانلودی نخواهد بود. این موضوع خبر خوبی بود، چرا که نشان می داد این عنوان، بازی ای است که می تواند همه را شگفت زده کند. بازی Rayman Origins توسط استودیوی Montpellier کمپانی Ubisoft ساخته شده است که قبلاً بازی Beyond Good & Evil را ساخته و بازیسازی مانند مایکل انسل (Michel Ancel) در آن فعالیت می کند.

 

حجم: 2246 مگابایت

دانلود – پارت اول
دانلود – پارت دوم
دانلود – پارت سوم

رمز فایل: www.bikalak.com

تعداد بازدید از این مطلب: 2306
بازدید : 2306
مدیر سایت
15:43
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391

tuga boy دانلود
Tuga Boy   بازی توگا لاک پشت جنگجو

در بازی Tuga Boy شما به جای یک لاک پشت جنگجو به نام توگا بازی خواهید کرد که با صدای اره برقی از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که یک هیزم شکن قصد نابودی محل زندگی او را دارد بنابراین لاک پشت کوچولو سفر خود را به سرزمین های دیگر آغاز می کند. شما نیز باید او را در این سفر پرخطر راهنمایی کنید و وی را برای مبارزه با خطرات آماده کنید. بازی سبکی ماجرایی دارد و مرحله بندی شده است که هر مرحله ویژگی ها و سختی های منحصربفردی را در خود جای داده است. دشمنان شما شامل حیواناتی همچون گراز وحشی، مارهای گزنده و حتی انسان های جنگل نشین و سرخپوست می باشد. پرش های بلند توگا، خود کمک بزرگی است برای مقابله با خطرات و گذشتن از برخی موانع. همچنین در مسیر مسابقه از جوایز و برخی مواد غذایی که باعث افراد قدرت بدنی توگا خواهد شد استفاده کنید تا بتوانید با قدرت تمام با دشمنان جنگیده و در مراحل پیشروی کنید.

 

 

ویژگی های بازی Tuga Boy:
- مراحل متعدد
- بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده
- پرش های بلند
- مبارزه با حیوانات شرور
- امکان افزایش قدرت بدنی لاکپشت
- و …

دانلود – 77 مگابایت
رمز فایل: www.bikalak.com

تعداد بازدید از این مطلب: 2368
بازدید : 2368
مدیر سایت
15:42
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391

Marble
Factory دانلود Marble Factory v1.0   بازی کارخانه سنگ مرمر

بازی Marble Factory (کارخانه سنگ مرمر) یک بازی پازل و سرگرم کننده می باشد . در این بازی همه چیز در مورد قوانین فیزیک است و شما می بایست برای شکستن این قوانین تلاش کنید . بازی دارای ۴۰ مرحله ی مختلف و جذاب است که می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . از ویژگی های این بازی می توان به موارد کم حجم بودن ، ۴۰ مرحله مختلف ، بیش از ۳۰ اسباب بازی ،‌چند زبانه ، گیم پلی نوآورانه و فیزیک واقع گرایانه را نام برد .

 

دانلود – 35.9 مگابایت
رمز فایل: www.bikalak.com

تعداد بازدید از این مطلب: 2265
بازدید : 2265
مدیر سایت
15:42
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391

Bellatorus Deluxe دانلود Bellatorus Deluxe v2.1.0.30   بازی
رزمندگان

Bellatorus Deluxe نسخه جدیدی از بازی استراتژیکی و کم حجم Bellatorus می باشد که به آن قابلیت های متعددی اضافه شده است . در این بازی می بایست با ساختن روستاها و تاسیسات جنگی ، خود را برای جنگ با دشمنان آماده کنید .

 

دانلود – 47 مگابایت
رمز فایل: www.bikalak.com

تعداد بازدید از این مطلب: 2166
بازدید : 2166
مدیر سایت
15:39
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391

Three Dead
Zed دانلود Three Dead Zed v1.1   بازی سه مرده

ممکن است تاکنون بازی های زیادی را درباره افسانه زامبی ها تجربه کرده باشید اما این بار و در بازی Three Dead Zed داستان کاملاً متفاوت خواهد بود و شما به عنوان یک زامبی در بازی حضور خواهید داشت. این موضوع که دولت خواهان از بین بردن تمام زامبی هاست بر هیچکس پوشیده نیست، حال شما به عنوان یکی از هزاران زامبی ولی با هوش بالاتر، باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن و رهایی از پروژه از بین بردن زامبی ها به کار برید.

 

ویژگی های بازی Three Dead Zed:
- بازی کردن به عنوان یک زامبی
- امکان تغییر شخصیت بازی بین سه زامبی
- کمدی عجیب و غریب
- گرافیک فوق العاده
- راهنمایی بازیکن
- و …

دانلود – 59 مگابایت
رمز فایل: www.bikalak.com

تعداد بازدید از این مطلب: 2382
بازدید : 2382
مدیر سایت
15:37
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391

Lost Realms Legacy of the Sun Princess دانلود Lost Realms: Legacy
of the Sun Princess   بازی سرزمین فراموش شده: میراث شاهزاده خورشید

داستان بازی Lost Realms: Legacy of the Sun Princess درباره دختری به نام الکسیا است که به دنبال کشف رازهای خانوادگی اجداد خود به همراه بهترین دوستش نیکول، سفر پر ماجرایی به Cuzco و Peru خواهد داشت تا با استفاده از نقشه ها و راهنمایی ها سرنخ هایی از یک امپراطوری باستانی ویران شده پیدا کند. الکسیا زمانی می تواند استراحت کند که به رمز و راز های ویران شدن این امپراطوری پی ببرد. شما در یک بازی Hidden Object باید در این راه به الکسیا کمک کنید.

 

ویژگی های بازی Lost Realms: Legacy of the Sun Princess:
- صحنه هایی از نواحی استوایی گرمسیری
- داراب مینی گیم های پازل مانند
- به دنبال کشف رازهای پنهان
- و …

دانلود – 75 مگابایت
رمز فایل: www.bikalak.com

تعداد بازدید از این مطلب: 2704
بازدید : 2704
  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه
  • همسریابی
  • درگاه پرداخت اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک