بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
21:13
1 فروردين 1388
بازی والیبال International Volleyball برای کامپیوتر - کم حجم
 

 دانلود بازی والیبال International Volleyball برای کامپیوتر - کم حجم

International Volleyball یکی از برترین بازی های والیبال ساخته شده در سال 2009 به دست کمپانی IDORU منتشر شده است و از گیم پلی نسبتا مناسبی بهره می برد. ورزش پرطرفدار والیبال به خوبی در این بازی ترسیم شده است و برای شروع می توانید تیم مورد نظرتان را از بین تیم های کشوری از جمله کشور ایران انتخاب نمایید و سپس وارد مسابقات بین المللی شوید. سطح مسابقات نسبتا بالاست و برای پیروزی باید مهارت های زیادی را در ضربه زنی و هم چنین پاس های متوالی به دست آورید تا بتوانید خود را به عنوان قدرت جهانی به اثبات برسانید و جوایز مختلفی را از آن تیمتان بکنید. قدرت و سرعت عمل هر یک از بازیکنان و هم چنین تیم ها در بازی International Volleyball با یکدیگر تفاوت دارند و افرادی برترین هستند که در دنیای واقعی نیز قدرت بالاتری دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 2980
مدیر سایت
21:13
1 فروردين 1388
 بازی مدیریت مدل دختر  Runway Girl برای اندروید

دانلود بازی مدیریت مدل دختر  Runway Girl برای اندروید

در بازی Runway Girl زندگی یک مدل دختر در اختیار شما قرار می گیرد. شما باید به بهترین شکل او را به روز نگاه دارید و بر اساس آخرین مد پیش ببرید. عکس بگیرید، مصاحبه کنید و مدل سازی کنید. از ویژگی های این بازی می توان به بیش از ۲۰۰ مد مختلف، انجام مشاغل مختلف، چاپ شدن عکس ها بر روی مجلات و قابلیت اشتراک گذاری در فیسبوک اشاره کرد. در این ورژن پول شما بی نهایت می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 17407
مدیر سایت
21:13
1 فروردين 1388
 بازی دخترانه ماموریت در دنیای مد  برای اندروید Superstar Fashion Girl v1.0.3

ماموریت در دنیای مد با Superstar Fashion Girl v1.0.3

در بازی Superstar Fashion Girl با دنیای مد آشنا می شوید. اکثریت مردم در دنیای مد جست و جو می کنند و این مساله برایشان جالب می باشد. از آنجایی که این بازی با دنیای مد و نوع پوشش سر و کار دارد، برای بسیاری از شما می تواند جذاب و سرگرم کننده باشد. همچنین از آنجایی که بازی Superstar Fashion Girl پر از لباس ها و رنگ های متنوع است، بسیاری از علاقه مندان را به خود جذب می کند. شما در این بازی می خواهید در زمینه های مختلفی مانند ( خوانندگی، رقاصی، مدل و … ) به شهرت برسید. پس باید در زمینه های مختلف خود را تقویت کنید تا بتوانید موفق شوید. برای مشهور شدن لازم است قبل از هر کاری معاشرت خود را با افراد موجود در این بازی زیاد کنید و ستاره بگیرید. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک جذاب، گیم پلی ساده و در عین حال اعتیاد آور، امکان اشتراک گذاری در

فیسبوک، محیط سه بعدی، ۱۰۰ ماموریت شغلی، امکان افزایش پول و خرید کردن اشاره کرد. در این ورژن طلا وجواهرات بینهایت است.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 12382
مدیر سایت
17:12
شنبه 7 اسفند 1385

                                بازی پلنگ صورتی سگا

       

                           دانلود در ادمه مطلب 

تعداد بازدید از این مطلب: 7917

صفحه قبل 1 ... 72 73 74 75 76 ... 77 صفحه بعد

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه
  • همسریابی
  • درگاه پرداخت اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک